سرگرمی

کاربرد لباس‌های کار دوبنده کتان و دوبنده لی

لباس‌های کار دوبنده کتان و دوبنده لی، از جمله لباس‌های حرفه‌ای و پرکاربردی هستند که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لباس‌های کار دوبنده دارای جیب‌های فراوانی هستند که امکان حمل و نقل ابزارها و وسایل مختلف را برای کارگران فراهم می‌سازد. همچنین، دوام بالا و راحتی حرکتی که این لباس‌ها به کاربران ارائه می‌دهند، آن‌ها را گزینه‌ی محبوبی در بین کاربران می‌سازد. لباس کار دوبنده کتان از جنس کتان با کیفیت بالا تهیه شده است و دارای دوخت صنعتی است.

فروشگاه ایمن گستر دانیال یکی از بزرگترین فروشگاه‌های متخصص در زمینه لباس‌های کار و فرم است. این فروشگاه با تنوع بالای محصولات خود، انتخاب را برای مشتریان آسان می‌کند. محصولات این فروشگاه شامل طراحی‌های زیبا و منحصر به فردی هستند که علاوه بر کارایی، ظاهری شیک و جذاب نیز دارند. بازاریابی محصولات با کیفیت و دوام ایمن گستر، نشان‌دهنده‌ی تمرکز این فروشگاه بر کیفیت و رضایت مشتریان است.

انواع لباس کار دوبنده

مشاغل بسیاری از لباس کار دوبنده به عنوان لباس کار رسمی استفاده می‌کنند به همین دلیل این مدل لباس کار تنوع زیادی دارد تا بتواند نیاز مشتریان بیشتری را برطرف سازد. مهمترین تفاوت لباس کارهای دوبنده موجود در بازار جنس پارچه لباس کار است. لباس کار دوبنده را با توجه به الیاف و نوع پارچه، به دسته‌های زیر تقسیم می‌شوند:

طراحی لباس کار دوبنده کتان

طراحی این لباس کار به گونه‌ای است که قسمت بالاتنه سرشانه و آستین ندارد و دارای دو بند است. جیب بزرگی که در این لباس طراحی شده برای قرار دادن ابزارهای کار است. این ویژگی کمک می‌کند که شما سریع‌تر به ابزارهای مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید.

لباس کار دوبنده کتان از پارچه گیاه الیاف کتان تهیه شده است. این پارچه قابلیت جذب بالایی دارد و خیلی خنک است. پارچه‌های کتان بسته به فصول سال در حجم ضخیم و نازک یا وزن سبک و سنگین استفاده می‌شوند.

کاربرد لباس‌های کار دوبنده کتان و دوبنده لی

ویژگیهای لباس کار دوبنده

لباس کار دوبنده در هر محل کاری قابل استفاده است. از این لباس می‌توان در انواع کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و حتی در انجام امور کشاورزی استفاده کرد. این لباس از پارچه‌های مختلفی مثل فلامنت آبی رنگ، کجراه، کتان، جین و… تولید شده و معمولاً جنس پارچه‌ آن کشی است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این لباس کار وجود یک جیب بزرگ‌ در قسمت سینه است که محل مناسبی برای قرار دادن انواع ابزار کار است.

نکته‌ مورد توجه دیگر در طراحی لباس کار دوبنده، کشی بودن کمر آن است که باعث می‌شود تا افراد با سایز کمرهای مختلف بتوانند از لباسی با قد یکسان استفاده کنند. لباس‌های کار دوبنده معمولاً در برابر اسیدهای سرد و رقیق مقاومت بالایی دارند. مقاومت این لباس‌ها در برابر حرارت نیز بسیار قابل توجه است. به همین دلیل استفاده از این لباس‌ها در پتروشیمی، راهسازی و… کاربرد دارد. در فصل گرم افرادی مثل نانوا، نیروی کار تاسیساتی و… با داشتن لباس کار خنک بهتر کار می‌کنند.

به دلیل اینکه این لباس کار قسمت‌هایی از بالا تنه و اکثر قسمت‌های پایین تنه را پوشش می‌دهد هم برای آقایان و هم بانوان قالب استفاده است و کارخانجاتی که دارای نیروی کار مرد و زن هیتند برای داشتن لباس کار یک دست و یک شکل می‌توانند از لباس کار دوبنده استفاده کنند یا در مراکزی مانند کارگاه، مزارع کشاورزی و دامداری این لباس کار کاربرد فراوانی دارد.

برای سفارش این لباس کارها بهترین راه سفارش از تولیدی لباس کار است چرا که هزینه کمتری دارند و اینکه می توانید لوگو خود را روی آن چاپ کنید.

 

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا