فال

فال حافظ روزانه جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳

فال حافظ روزانه جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳

فال حافظ امروز متولدین‌ #مهر :دلم رمیده لولی‌وشیست شورانگیزدروغ وعده و قتال وضع و رنگ آمیزخیال خال تو با خود به خاک خواهم بردکه تا ز خال تو خاکم شود عبیرآمیزتعبیر:زندگی بدون عشق، پوچ و تو خالی و غیرقابل تحمل است. دوستان خود را بیازما تا میزان صدق و درستی آنها بر تو مسلم شود. با کسانی که ادعای دوستی و محبت دارند معاشرت نکن. به آنچه داری قانع باش و زیاده طلبی را رها کن. غرور و خودخواهی را از خود دور کن. همیشه امید داشته باش و به وعده های دروغین و رنگارنگ دیگران توجهی نکن.
فال حافظ امروز متولدین #آبان :طالع اگر مدد دهد دامنش آورم به کفگر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرفطرف کرم ز کس نبست این دل پرامید منگر چه سخن همی ​برد قصه من به هر طرفتعبیر:اگرچه افراد فریبکار و دورو شما را آزار داده و دلسرد کرده اند. از آدمهای دورو برت خسته شده ای و به همه کس بدبین هستی. عینک بدبینی را از چشم بردار. اگر به دیگران محبت کنی دیگران نیز به تو محبت خواهند کرد اما بدانید که شما با حفظ خلوص نیت و صداقت در کارها می توانید به اهداف خود دست پیدا کنید.
فال حافظ امروز متولدین #آذر :گوهر مخزن اسرار همان است که بود حقه مهر بدان مهر و نشان است که بودحافظا بازنما قصه خونابه چشم که بر اين چشمه همان آب روان است که بودتعبیر:اسرار خویش را حفظ کن و هیچ نشانه ایی از این اسرار به کسی نگو. در جستجوی چیز با ارزشی هستی که هم ارزش معنوی و هم مادی دارد. گاهی آنقدر نگران می شوی که رشته ی کار از دستت خارج می شود. به قول حافظ نیت شما چون آب روانی در حال رسیدن است.
❄️فال حافظ امروز متولدین #دی :جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشیدهلال عید در ابروی یار باید دیدشکسته گشت چو پشت هلال قامت منکمان ابروی یارم چو وسمه بازکشیدتعبیر: غمی در وجودت هست که به زودی رفع خواهد شد و به مقصود خواهی رسید. در هیچ کاری عجله نکن تا وقتش برسد. بدان که خواستن توانستن است.
❄️فال حافظ امروز متولدین #بهمن :زلف بر باد مده تا ندهی بر بادمناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادمشهره شهر مشو تا ننهم سر در کوهشور شیرین منما تا نکنی فرهادمتعبیر:در کارها میانه‌روی و اعتدال داشته باشید و دقت کنید. از عجله کردن بپرهیزید. دوستان دلسوز و وفادار را حفظ کنید؛ زیرا همین دوستان در روزهای فقر و نیاز به یاری شما خواهند آمد. برای پیروزی در کارها با افراد باتجربه مشورت کنید و از غرور و خودبینی دوری کنید که عاقبت خوشی برای شما نخواهد داشت.
❄️ فال حافظ امروز متولدین #اسفند :طایر دولت اگر باز گذاری بکندیار بازآید و با وصل قراری بکنددیده را دستگه در و گهر گر چه نماندبخورد خونی و تدبیر نثاری بکندتعبیر:آنقدر مقصود و هدف برایت مهم است که حاضری همه چه داری برای بدست آوردن آن بدهی . دوستانت در اطرافت هستند و به یاری تو خواهند آمد. به زودی به هدف خود رسیده و دشمنانت ناکام می‌شوند.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا