فال

فال ابجد روزانه 11 مرداد

فال ابجد 11 مرداد

#فروردین ️د ج بدر چند روز آينده خبر خوشی به تو می‌رسد يك طلب سوخته و يا يك چيز گم شده را به دست می‌آوری . كارها بر وفق مراد تو خواهد بود سود يا پول زيادی نصيبت می‌شود. با دوستان خوب مشورت كن ، چون از راهنمایی آنها سود خواهی برد مال حلال خوبی به دست می‌آوری قدر آن را بدان و شكر خدا كن . می‌توانی از آن به افراد مستحق احسان كنی تا اجر معنوی نصيبت شود.
#اردیبهشت د آ آآينده ی خوبی در پيش داری اگر همتت را به كار بگيری ، با موفقيت فاصله ای نداری افكار و نيات پاك در سر داشته باش تا خداوند تو را در كارهايت ياری دهد به زودی گشايشی در كارها پيدا می‌شود . از چيزی نگرانی در دل داری ،نگران نباش . اگر چيزی را از دست داده ای به صلاح تو بوده، خيری در آن است.
#خرداد ج ب دطالع خوبی داری . در نعمت و رحمت به رويت گشوده است و به مقصودی كه داری می‌رسی شكر خدا را به جا آور تا به مقصود نزديكتر شوی امسال برای تو بهتر از هر سال ديگر است به عزت و موقعيت خوبی دست پيدا می‌کنی به زودی خبری خوشحال كننده دريافت می‌کنی . اگر قصد انجام كاری را داری به آن عمل كن ، با موفقيت همراه خواهد بود.
#تیر ️ب آ جحاجت و آرزويی داری كه برآورده می‌شود گشايشی در كارت پيدا می‌شود و ايام خوشی خواهی داشت اگر مشكلی داری به زودی برطرف می‌شود اگر اين مشكل مالی باشد موقعيت مالی خوبی پيدا ميكنی در طالعت فرزند زياد ديده می‌شود . فرزندانی خوب و خوش قدم.
#مرداد ️آ ج آبه آنچه كه نيت كرده ای می‌رسی ، ولی بايد صبر كنی نه اينكه تعجيل كنی . اگر تعجيل كنی از كارت پشيمان می‌شوی . از قصدی كه داری دور شو . با كسی نزاع نكن . راز دل خود را به كسی نگو . از شخصی گندمگون كه قدی متوسط دارد و روی او يك نشان است دوری كن . از اعمال بد دست بردار و مال حرام نخور . به خداوند توكل كن تا از غم و رنج در امان باشی.
#شهریور ️ج ج بطالع خوبی داری چيزی را كه از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد ، به تو تهمت يا طعنه ميزنند ولی آسيب به تو نميرسد چون كسی نميتواند به آسانی به تو صدمه بزند به زودی گشايشي در كارت پيدا می‌شود به خداوند توكل كن تا گره ی كارت باز شود و به خواسته ات برسی .

#مهر ب آ دآنچه را كه نيت و آرزو كرده ای به آن ميرسی زيرا طالعت روشن است از جانب بزرگان و اهل قلم نفع خوبی نيتت می‌شود از كار خود بهره مند می‌شوی و از دوستان باوفا،شادمان خواهی شد اگر قصد خريد خانه و يا ساخت بنا داريد به آن عمل كنيد به صلاح و نفع شما خواهد بود.
#آبان آ آ جاز خصومت دست بردار اگر قصد انجام كاری ناثواب داری ، يا فكری بد در سر داری از آن دست بردار . از كسی كه چشمانی كبود و رنگی سرخ دارد دوری كن . كسس از تو رنجور شده بايد از او دلجويي كنی . اگر خواسته و آرزويی داری تا ده روز آينده به آن ميرسی . صدمه‌ای متوجه توست . صدقه بده انشاءالله رفع خواهد شد. از فكر بد ، پول و در آمد حرام دوری كن . در همه ی كارها به خدا توكل كن.
#آذر آ د بطالع خوبی داری عاقبت به آنچه كه طالب هستی ميرسی. از كار و شراكت سود خواهی برد. و رنج و مشكلت حل خواهد شد اگر طالب مال حلال باشی ، روز به روز كارت بهتر می‌شود. اگر قصد سفر داری برو ار آن سود خواهی برد. اگر مسافر داري به سلامت باز ميگردد اگر گره يا مشكلی تا اينجا در زندگيت بوده رفع خواهدشد و بعد از اين زندگی خوبی خواهی داشت.
#دی ️ ب ج دطالعت نيك است و نيتت بر آورده می‌شود رازت را به كسی نگو . بايد مراقب بدخواهان باشی در كارت گشايش ديده می‌شود به خداوند رحمان اميدوار باش و با توكل به او به كار و زندگيت ادامه بده. اطمينان داشته باش كه روزهای بهتری در پيش خواهی داشت .
#بهمن ️د آ بدر اين نيتی كه كرده ای هيچ خيری نيست. از آن چشم پوشی كن اگر رنج و آسيبی به تو رسيده است به خاطر چشم زخم است بايد صبر كنی تا گره ی كارت باز شود. با كسی در اين مورد صحبت نكن و از خصومت بپرهيز. به زودی تغيير محسوسی در زندگيت پديد می‌آید به خداوند توكل كن و منتظر بمان .
#اسفند ️ج ب بآنچه را كه از خدا طلب كنی به آن ميرسی اما تو نيز بايد به عهد خود پايبند باشی و خلاف وعده عمل نكنی اگر فكر و ذهنت را يكی كنی و در امور به خدا توكل كنی به مرادت ميرسی. يك نفر كه به تو نزديكست غيبت تو را می‌کند تو به آن بی اعتنا شو و به كار خود مشغول باش ، به زودی به خواسته ات ميرسی انشاءالله.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا