خانه مدرن

نکات مهم خرید یخچال از بانه

یکی از مشکلاتی که امروزه هر خریداری با آن سروکار دارد، خرید لوازم خانگی اصلی است. با بالا رفتن قیمت لوازم خانگی و بیشتر شدن کالای قاچاق جعلی، خرید لوازم خانگی بسیار سخت شده است. یکی از محصولاتی که برای خرید آن باید حساسیت بسیاری به خرج دهید، یخچال فریزر است. بهترین روش برای خرید یخچال فریزر این است که محصول را به صورت حضوری خریداری کنید. راه‌های متفاوتی برای تشخیص دادن محصول اصلی و فیک وجود دارد. می‌توانید از این قسمت‌ها درخواست عکس از فروشنده کنید تا کیفیت محصول را بسنجید. با خواندن نکاتی که در ادامه توضیح می‌دهیم، تجربه بسیار عالی خرید یخچال از بانه را برای خود رقم خواهید زد.

تفاوت قیمت یخچال اصلی و فیک در بانه

یکی از نکاتی که می‌توانید به وسیله آن تشخیص فیک یا اصلی بودن یخچال را انجام دهید، قیمت محصول است. کالاهایی که به صورت قاچاق وارد می‌شوند، هزینه زیادی برای رد کردن آن از مرز داده می‌شود. به همین دلیل نسبت به نسخه‌های فیک بازار قیمت بالاتری دارند. همچنین قطعات به کار رفته در محصولات فیک بسیار بی کیفیت و ارزان است. این نکته نیز در قیمت محصول تاثیر می‌گذارد. برخی افراد با سواستفاده، محصول فیک را با نام محصول اصلی می‌فروشند و قیمت چند میلیون کمتر را به مشتری عرضه می‌کنند. این کار در واقع جذب مشتری نیست و یک نوع کلاهبرداری است. پس در هنگام خرید یخچال از بانه به قیمت یخچال در بانه نیز توجه داشته باشید. در ایران امروزی با قیمت بالا، کیفیت بالا نیز دریافت خواهید کرد. بهانه‌هایی از فروشندگان می‌شنوید که بدون واسطه می‌فروشند و کالا مستقیم است را باور نکنید، قصد این افراد قالب کردن محصول فیک به خریدار است.

تمامی مشخصات یخچال فریزر را با سایت اصلی مقایسه کنید

مشخصاتی که فروشنده در مورد یخچال فریزر به شما می‌دهد را با سایت اصلی حتما مقایسه کنید. برای این کار وقت کافی را بگذارید تا بهترین کیفیت را با توجه به هزینه خود دریافت کنید. اگر کوچکترین تفاوتی را در مشخصات یخچال فروشنده با سایت اصلی مشاهده کردید، محصول را خریداری نکنید. این تفاوت‌ها ممکن است که در ظاهر یا کارایی محصول وجود داشته باشند. همینطور اگر قطعه‌ای با عکس اصلی فرق می‌کند، درخواست عکس واضح را از فروشنده داشته باشید تا از هر موردی اطمینان کافی را حاصل نمایید.

برای قیمت خرید یخچال در بانه فروشگاه را اعتبارسنجی کنید

با توجه به اینکه خرید آنلاین بسیار زیاد شده است، کسانی هستن که با کلاهبرداری پیج‌ها و صفحات نامعتبری را ایجاد می‌کنند. این کار در بانه بسیار زیاد شده است و به همین دلیل خرید یخچال از بانه کمی نگران کننده است. اما با رعایت این نکات بدون هیچگونه نگرانی می‌توانید خریدی امن داشته باشید. برای اعتبارسنجی فروشگاه، واریزی‌ها و رضایت مشتری را حتما چک کنید. آدرس دقیق را بر روی گوگل مپ پیدا کنید یا از آشناهای خود در بانه، درستی آدرس را بخواهید. به صفحاتی که تولید محتوای تصویری دارند اعتماد بیشتری داشته باشید. به نماد الکترونیکی سایت‌ها دقت کنید.

دقت در بسته بندی و درستی لوگو و گارانتی یخچال

عکس‌های دقیقی از بسته بندی و لوگوی محصول را از فروشنده درخواست کنید. با استفاده از این عکس‌ها و مقایسه آن با سایت اصلی و لوگوی اصلی، برای خرید یخچال از بانه نوین اطمینان داشته باشید. همینطور شرکت ارائه دهنده گارانتی را حتما بررسی کنید. برخی از شرکت‌ها شرایط مختلفی برای گارانتی لوازم خانگی دارند، آنها را حتما بررسی کنید. از وجود شرکت مورد نظر برای گارانتی مطمئن شوید. برخی از شرکت‌های گارانتی معرفی شده توسط فروشنده، کلا وجود خارجی ندارند.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا