سلامت

نحوه پوست گیری آناناس

جان جان اولین باره آناناس می خرید نگران نباشید ما در این قسمت از سایت بی نظیره افراگلوبال به شما خواهیم گفت که نحوه پوست گیری آناناس چگونه است.

فواید آناناس

میوه آناناس ویتامین های زیادی دارد و علاوه بر آن دارای منگنز و فلورید است که برای حفظ و تقویت استخوان و بافت‌های پیوندی مفید است. از خواص دیگر این میوه شگفت انگیز می توان به خاصیت ضد التهابی و تسکین درد اشاره کرد و علاوه بر آن کاهنده قوی ناراحتی‌های سندروم کارپل و نقرس است.

آناناس رو چجوری پوست بگیرم؟

آناناس پوستی سخت و خاردار دارد و برای پوست‌گیری آن نیاز به کمی مهارت دارید. روشی که در زیر آمده، روشی معمولی برای پوست‌گیری آناناس است:

  1. آناناس را بر روی سطح کار قرار دهید.
  2. با استفاده از چاقوی بزرگ و تیز، سر و دم آناناس را ببرید. مطمئن شوید که بخش کافی از سر و دم آناناس را ببرید تا به گوشت میوه برسید.
  3. چاقو را به گونه‌ای قرار دهید که بین پوست خاردار و گوشت میوه قرار بگیرد. چاقو را با فشاری معتدل به پایین ببرید و همزمان آناناس را بچرخانید. این کار را ادامه دهید تا تمام پوست خاردار برداشته شود.
  4. وقتی تمام پوست برداشته شد، چاقویی کوچک و تیز را برای برداشتن خارهای کوچکی که در گوشت آناناس باقی مانده است، استفاده کنید.
  5. حالا آناناس را به نصف ببرید و سپس هر نیمه را به دو بخش تقسیم کنید تا چهار قسمت داشته باشید.
  6. برای هر قسمت، چاقو را به طور عمود بر سطح کار قرار دهید و هسته سخت را ببرید.
  7. حالا می‌توانید آناناس را به قطعات دلخواه ببرید.

توجه: با چاقو با دقت کار کنید تا از آسیب رساندن به دست خود جلوگیری کنید.

نتیجه گیری

تا اینجا نحوه پوست گیری آناناس رو برایتان توضیح دادیم. اگر روزی روزگاری هم نارگیل خریدید ما نحوه پوست گیری نارگیل رو هم توی افراگلوبال گذاشتیم حتما بخونید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا