سلامت

نحوه پوست كندن نارگيل

بهترین روش برای پوست گرفتن نارگیل پیدا کردن نقاط نرم آن برای بریدن با چاقو است. در این مطلب از افراگلوبال با ما باشید و نحوه بریدن نارگیل را یاد بگیرید.

خواص نارگیل

همانطور که می دانید نارگیل یک کیوه استوایی است که به دلیل داشتن مقدار زیادی فیبر و تری گلیسیریدها باعث بهبود سلامت قلب می شود و همپنین درمانی برای کاهش وزن است. از دیگر خواص این میوه می توان به مواردی چون درمان ریزش مو، پیشگیری از عفونت‌های مو، درمان چربی پوست، مبارزه با باکتری‌ها، هیدراته نگه داشتن بدن و مبارزه با سرطان‌ها اشاره کنیم.

چگونه نارگیل را پوست بکنیم؟

نارگیل دارای پوست سخت و غلیظی است و برای پوست کندن آن به کمی توانایی و دقت نیاز است. در زیر مراحلی را برای پوست کندن نارگیل آورده‌ام:

  1. پیدا کردن “چشم‌ها” نارگیل: اگر به یکی از انتهاهای نارگیل نگاه کنید، سه نقطه کوچک یا “چشم” مشاهده می‌کنید. این نقاط نرم‌تر هستند و شما می‌توانید چاقوی کوچک را در آنها فرو کنید.
  2. خالی کردن آب نارگیل: پس از ایجاد سوراخ در یکی از چشم‌های نارگیل، آب درون نارگیل را خالی کنید. می‌توانید این آب را نگه دارید و بخورید زیرا مفید و خوشمزه است.
  3. شکستن نارگیل: این قسمت می‌تواند کمی سخت باشد. بعد از خالی کردن آب نارگیل، آن را بر روی سطح سفتی قرار دهید (مثلا سنگ یا کف کاشی). با استفاده از چکش یا ابزار سنگین دیگر، به نارگیل ضربه بزنید تا نصف شود.
  4. جدا کردن گوشت نارگیل: حالا که نارگیل را نصف کرده‌اید، می‌توانید چاقوی بزرگ یا ابزار برش دیگری را برای جدا کردن گوشت نارگیل از پوست استفاده کنید. این کار را با دقت انجام دهید تا از آسیب به دست خود جلوگیری کنید.

توجه: با چاقو با دقت کار کنید تا از آسیب رساندن به دست خود جلوگیری کنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا