مهاجرت

قوانین و مقررات کره جنوبی برای ایرانی ها

در میان کشورهای آسیایی، علاوه بر ژاپن، کره جنوبی نیز در زمره کشورهایی است که سطح زندگی مناسبی دارند. این معیارها شامل آموزش، بهداشت، تامین اجتماعی و بسیاری موارد دیگر است. به عنوان مثال، امید به زندگی در کره جنوبی از بالاترین ها در جهان است.

قوانین کره جنوبی برای ایرانی ها

اگر به دنبال مهاجرت و زندگی در کره جنوبی هستید، باید بدانید که 6 راه قانونی برای این کار وجود دارد. تولد، ازدواج، تحصیل، کار و روش هایی که به توانایی مالی فرد بستگی دارد و همچنین روش خوداشتغالی افراد خاص.

تنها راه غیرقانونی مهاجرت پناهندگی است که به دلیل خطرات و مشکلاتی که به همراه دارد اصلا توصیه نمی شود.
فردی که در کره جنوبی متولد شده باشد در صورتی تابعیت آن کشور را به دست می آورد که یکی از والدین او تابعیت کره جنوبی را داشته باشد. بنابراین اگر یکی از والدین او ایرانی و دیگری کره ای باشد می تواند تابعیت کره جنوبی را دریافت کند.

قوانین کره جنوبی برای ایرانیان مهاجر

ازدواج
اگر یک فرد ایرانی با یک شهروند کره جنوبی ازدواج کند، ابتدا اجازه اقامت در کره جنوبی را دریافت می کند.معمولاً پس از 3 سال و در صورت اثبات صحت ازدواج، فرد ایرانی می تواند برای تابعیت کره جنوبی اقدام کند.

تحصیلات
قوانین زندگی در کره جنوبی در خصوص تحصیل در این کشور به گونه ای است که تنها با تحصیل در کره جنوبی نمی توانید اقامت دائم کره جنوبی را دریافت کنید. در غیر این صورت، پس از اتمام تحصیل، اگر بتوانید قرارداد کاری ببندید و اقامت کاری در کره جنوبی را دریافت کنید، می توانید پس از چند سال برای اقامت دائم اقدام کنید.

یک شغل
برای اخذ ویزای کار کره جنوبی و اقامت کاری در این کشور انواع مختلفی از ویزاها وجود دارد که با توجه به مشاغل و نیازهای مختلف تصمیم گیری می شود. به طور کلی، برای دریافت ویزای کار در کره جنوبی مانند سایر کشورها باید یک پیشنهاد شغلی داشته باشید.

سرمایه گذاری
راه های مختلفی برای مهاجرت به کره جنوبی از طریق سرمایه گذاری وجود دارد. از جمله خرید ملک و خرید بخشی از سهام شرکت.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا