مهاجرت

انواع ویزای مهاجرتی آمریکا برای پرستاران

امروزه بسیاری از پرستاران برای رسیدن به دستمزدهای بالاتر و شرایط کاری بهتر تصمیم می گیرند به خارج از کشور بروند. نرخ مهاجرت پرستاران به آمریکا نسبت به سال 2021 44 درصد افزایش یافته است. پرستاری در ایالات متحده یکی از سودآورترین مشاغل در ایالات متحده است و این کشور یکی از بهترین کشورها را دارد که بیشتر برای پرستاران به خارج از کشور می روند.

بر اساس آخرین تخمین های اداره کار و آمار ایالات متحده (BLS)، پرستاران ثبت نام شده در ایالات متحده در سال 2023 به طور متوسط ​​سالانه 77000 دلار درآمد خواهند داشت. پرستاران متقاضی مهاجرت به ایالات متحده می توانند شرایط تحصیلی خود را داشته باشند و شروع به کار کنند. گرفتن مدرک زبان و شرکت در آزمون مجوز شورای ملی (NCLEX) در محل مورد نظر شما.

انواع ویزای مهاجرتی برای پرستاران

انواع ویزای مهاجرتی پرستاران برای آمریکا

انواع مختلفی از ویزا پرستاران برای مهاجرت به آمریکا وجود دارد که در ادامه به شرح آن ها می پردازیم:
از آنجایی که پرستاری در حال حاضر در ایالات متحده تقاضای زیادی دارد، گزینه های ویزا برای پرستاران برای مهاجرت به ایالات متحده وجود دارد. برای پرستاران ایرانی بهترین گزینه ویزا ویزای H-1B آمریکا است که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

ویزای H-1B برای پرستاران برای مهاجرت به آمریکا
اگر به دنبال کار در ایالات متحده به عنوان یک پرستار خارجی هستید، باید برای ویزای H-1B ایالات متحده اقدام کنید.ویزای H-1B یک ویزای موقت محبوب برای اتباع خارجی است که از یک کارفرمای آمریکایی پیشنهاد شغلی برای کار در “کارهای ضروری” مانند پرستاری دارند.

گرفتن گرین کارت آمریکا برای پرستاران
یک کارفرمای ایالات متحده می تواند شما را برای دریافت گرین کارت آمریکا حمایت کند. کارفرما ابتدا باید یک موقعیت پرستاری دائم و تمام وقت به شما پیشنهاد دهد و همچنین باید یک “گواهی اشتغال” را برای شما در PERM تکمیل کند. این درخواست باید قبل از سفر به ایالات متحده تکمیل شود و قبل از مهاجرت قانونی باید ویزا دریافت کرد.

مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا